Veelgestelde vragen

Q: Is Body Movement geopend?


A: Nee, helaas is Body Movement per 16 maart jl. gesloten tot in ieder geval woensdag 19 mei 2021. Deze maatregel volgt de aanwijzingen van de Nederlandse overheid. Omdat we je graag thuis ondersteunen om te blijven sporten, biedt Body Movement je video’s en ander instructiemateriaal op eigen app (kosteloos te verkrijgen bij de APP- en PLAY-store) en social media kanalen.




Q: Hoe lang blijft Body Movement gesloten?


A: Body Movement zal haar leden per email informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden. In de tussentijd bieden we je tot 19 mei 2021 de nodige online ondersteuning om vanuit huis te sporten.




Q: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven. Hoe doe ik dat?


A: Heel verstandig. En wij helpen daar graag bij! Via onze social media, onze eigen app en via Fitsnacks.tv vind je diverse video’s en ander instructiemateriaal, zodat je alle ondersteuning krijgt om te blijven sporten.




Q: Is Body Movement telefonisch of per mail bereikbaar?


A: Body Movement is per mail bereikbaar op info@bodymovement.nl. Echter, vanwege de hoeveelheid van de vragen kan het voorkomen dat het iets langer duurt voordat je een reactie krijgt.




Q: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege het COVID-19 virus (corona-virus)?


A: Je lidmaatschap blijft gewoon geldig inclusief de mogelijkheid om thuis te trainen via onze app, via Fitsnack.tv en social media kanalen. Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde voorwaarden als gebruikelijk van toepassing.




Q: Worden er oplossingen geboden na sluiting van de club?


A: Uiteraard. Alle incasso's van onze loyale leden worden per eerstvolgende incassodatum gepauzeerd en zullen pas weer starten vanaf de heropening. Ondertussen werken we samen met alle collega’s aan het maken van zoveel mogelijk instructiemateriaal, digitale oplossingen via onze app , social media kanalen en Fitsnacks.tv.




Q: Waarom bevriezen jullie mijn lidmaatschap niet gewoon?


A: Op basis van de huidige situatie hebben we je lidmaatschap inderdaad bevroren. Hiervoor gelden onze gebruikelijke voorwaarden. De incasso gaat pas weer lopen wanneer Body Movement haar deuren weer mag openen voor jullie sportplezier. Tot het moment van opening bieden we je ook de nodige online ondersteuning om vanaf thuis te sporten.




Q: Ik wil gewoon opzeggen, kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?


A: Allereerst vinden wij het jammer om te horen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen. De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen. Vanaf de eerstvolgende incasso wordt het abonnementsgeld gepauzeerd en je overeenkomst voor dezelfde periode opgeschoven.




Q: Blijft Body Movement incasseren terwijl jullie gesloten dienen te blijven vanuit de overheid?


Alle incasso's zijn bevroren en wordt ook niet voor geincasseerd tot we het geluk hebben onze deuren weer te openen.